لوگو یکتا راپل

یکتاراپل / مقالات /

آب‌ بندی نما در بندر انزلی و صومعه‌ سرا با کیفیت 100%

آب‌ بندی نما در بندر انزلی و صومعه‌ سرا

آب‌بندی نمای ساختمان معمولاً به‌منظور نفوذناپذیر کردن نمای بیرونی ساختمان در مقابل باران و رطوبت انجام می‌شود. آب‌بندی می‌تواند بر روی ساختمان‌های قدیمی و نوساز صورت گیرد و روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد.

آب‌ بندی نما در بندر انزلی و صومعه‌ سرا و به طور کلی آب بندی نما در گیلان نیز به دلیل رطوبت بالای و بارش باران‌های فصلی از اهمیت بالایی برخوردار است. عایق کاری نما به صورت درست و اصولی می‌تواند تا حدود زیادی از مشکلات مربوط به نفوذ آب باران و رطوبت جلوگیری کند.

آب بندی نما در بندر انزلی و صومعه سرا توسط یکتا راپل

آب‌ بندی نما ساختمان در بندر انزلی و صومعه‌ سرا توسط تیم مجرب و ماهر یکتا راپل به‌وسیله طناب انجام می‌شود. این روش عایق‌کاری نمای ساختمان در بندر انزلی و صومعه‌ سرا از مزایای بسیاری برخوردار است. در سال‌های قبل‌تر از بالابر و داربست برای انجام کلیه امور مربوط به ضدآب‌سازی نما استفاده می‌شد.

در حال حاضر استفاده از روش راپل باعث می‌شود تا هزینه‌ها کاهش یابد و در زمان انجام کار صرفه‌جویی شود.

عایق کاری نما در انزلی و صومعه سرا

انواع مختلفی از نمای سنگی، آجری، شیشه‌ای، کامپوزیت و… در مرکز آب‌ بندی نما در بندر انزلی و صومعه‌ سرا به‌صورت کاملاً استاندارد و با کیفیت بالا انجام می‌شود. در آب‌بندی نما ساختمان از یک‌سری متریال و چسب‌های مخصوص برای پرکردن فواصل و شکاف بین دو نما استفاده می‌شود. این متریال می‌توانند از نوع سیلیکونی، پلی‌اورتان یا نانو باشند. استفاده از هرکدام از متریال بستگی به نوع و جنس سنگ نما دارد.

معمولاً برای پرکردن شکاف نماهای کامپوزیت از چسب پلی‌اورتان استفاده می‌کنند. این نوع از چسب‌ها در مقابل عوامل محیطی چون گردوخاک و گرما و نور خورشید مقاومت بالایی دارند.

در مرکز آب‌ بندی نما در بندر انزلی و صومعه‌ سرا از مواد نانو نیز برای ضدآب‌سازی نما استفاده می‌کنند. این نوع از متریال برای انواع نماهای سنگی مورداستفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با قیمت آب‌بندی نما در بندر انزلی  صومعه‌سرا با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل  و یا فرم مربوط را پر نمایید.

آب بندی نما در بندر انزلی و صومعه سرا با راپل و بدون داربست

بارها همه ما از کنار ساختمانی رد شده‌ایم که کارگران در حال نصب داربست روی نمای آن هستند. اما آیا به این فکر کرده‌اید که چه مدت زمانی برای بستن و باز کردن تشکیلات داربست بر روی ساختمان است؟ آیا به این فکر کرده‌اید که استفاده از داربست چقدر هزینه دارد؟ البته به همه این موارد مشکلات مربوط و سد معبر را هم اضافه کنید.

حال ما برای عایق کاری نما در بندر انزلی و صومعه سرا به شما یک روش کم هزینه را پیشنهاد خواهیم داد که علاوه بر اینکه از بی نظمی در محل و سد شدن مسرهای آمد و شد جلوگیری می‌کند روشی کم هزینه محسوب می‌شود. استفاده از راپل برای آب بندی نما ساختمان یک روش عالی است که در کمترین زمان خدمات عایق کاری را به شما ارائه می‌دهد.

چگونگی عایق کاری نما در بندر انزلی و صومعه سرا با راپل

برای صرفه جویی در وقت و هزینه تیم یکتا راپل از روش راپل برای عایق کاری نما در بندر انزلی و صومعه سرا استفاده می‌کند. اما این روش به چه صورت است؟

در این روش طنابهایی از ارتفاع ساختمان شما آویزان می‌شود که راپل کار به وسیله آن تمام نمای ساختمان شما را می‌تواند به راحتی عایق کاری کند.  نگران خطرات این کار نباشید! تمامی کسانی که در تیم یکتا راپل کار میکنند دوره‌های استفاده از طناب یا راپل را گذرانده‌اند. در این روش تمامی اصول ایمنی با دقت رعایت می‌شود.

آب بندی نما توسط تیم یکتا راپل با تضمین کیفیت

آب بندی و عایق کاری نما توسط تیم یکتا راپل با تضمین کیفیت صورت می گیرد. این به این معنی است که اگر نما ساختمان شما حتی بعد از گذشت 1 سال دچار مشکل شد، تیم یکتا راپل سریعا به مشکل شما رسیدگی خواهد کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و چگونگی انجام این کار با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *