لوگو یکتا راپل

یکتاراپل / مقالات /

آب بندی نما در ماسال و رضوانشهر

آب بندی نما در ماسال و رضوانشهر

آب‌بندی نمای ساختمان در بسیاری از شهرهای شمالی کشور روشی مرسوم است که جهت جلوگیری از نفوذ آب باران و رطوبت انجام می‌شود. شرکت‌های مختلفی هستند که ازاین‌دست خدمات را با روش‌های مختلف انجام می‌دهند. تیم آب بندی نما در ماسال و رضوانشهر تمام امور  مربوط به آب‌بندی نما را به‌وسیله طناب و توسط راپل کاران ماهر انجام می‌دهد.

استفاده از روش راپل به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه‌های عایق‌کاری خود صرفه‌جویی کنید. مزیت دیگری که این روش به سایر روش‌ها دارد این است که انجام پروژه عایق‌کاری نمای ساختمان زمان کمتری را صرف می کند.

نمای ساختمان از اعضای اصلی یک ساختمان است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. استفاده از متریال خوب عایق‌ کاری نما می‌تواند از نفوذ آب به نمای ساختمان تا مدت زیادی پیشگیری کند. تیم متخصص یکتا راپل در بسیاری از شهرهای استان گیلان انجام امور آب بندی نما را به عهده می‌گیرد. آب بندی نما در مازندران نیز در محدوده فعالیت‌های تیم متخصص یکتا راپل است.

در تیم عایق‌ بندی نمای ساختمان در ماسال و رضوانشهر تمامی استانداردهای آب‌بندی نما رعایت شده و از بهترین متریال برای جلوگیری از نفوذ آب باران استفاده می‌شود. چسب‌های سیلیکونی یکی از انواع متریالی هستند که برای نمای شیشه‌ای استفاده می‌شوند و از نفوذ آب باران به قسمت داخلی این نما جلوگیری می‌کنند.

عایق کاری و آب بندی نمای ساختمان

چسب‌های سیلیکونی از رشد کپک، قارچ و شوره بر روی نما جلوگیری می‌کند و چسب‌های پلی‌اورتان برای انواع نماهای سنگی مانند سنگ تراورتن و یا مرمر استفاده می‌شوند. این نوع از چسب‌ها مقاومت خوبی در مقابل عوامل خارجی مانند برودت و گرمای خورشید دارند.

متریال دیگری که در مرکز آب بندی نما در ماسال و رضوانشهر مورداستفاده قرار می‌گیرد، محصولات نانو هستند که برای آب‌بندی انواع نمای سنگی، آجری و… مناسب هستند.

در آب‌بندی نمای ساختمان باید کلیه شکاف‌های بین نما به‌وسیله متریال مدنظر پر شود. درصورتی‌که نمای ساختمان شما دچار ترک یا شکستگی باشد باید اقدام به عایق‌کاری آن نمود. درصورتی‌که این شکاف‌ها به‌درستی پوشانده نشود ممکن است آب باران به نمای ساختمان شما آسیب بزند و سبب سست‌شدن آن شود. در برخی موارد شاهد نفوذ آب باران به نمای داخلی به دلیل عدم آب‌بندی درست هستیم.

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه عایق‌کاری نما و محاسبه قیمت آب بندی نما در ماسال و رضوانشهر با شماره‌های داخل سایت تماس بگیرید.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *