لوگو یکتا راپل

یکتاراپل / مقالات /

آب بندی نما در بابلسر و جویبار

آب بندی نما در بابلسر و جویبار

آب‌بندی نما یکی از اصول مهم و ضروری برای نمای ساختمان‌ها در مناطق پرباران و مرطوب است. تیم تخصصی آب بندی نما در بابلسر و جویبار در این مبحث به مزایای عایق‌کاری نمای ساختمان و نحوه انجام آن می‌پردازیم.

کار آب‌بندی نمای ساختمان باید طبق اصول و به‌وسیله متریال باکیفیت عایق‌کاری انجام شود. درصورتی‌که عایق‌کاری نما در ساختمان به‌صورت استاندارد و باکیفیت انجام نشود ممکن است مشکلات زیادی را به وجود آورد. یکی از این مشکلات می‌تواند نفوذ آب به پشت نما باشد که خود عامل مهمی برای به‌وجودآمدن سایر معضلات است. تیم آب‌ بندی نما ساختمان در بابلسر و جویبار می‌کوشد تا با استفاده از بهترین متریال و بهترین روش ممکن به آب‌بندی نما بپردازد.

امروزه دیگر از روش‌هایی چون داربست یا بالابر برای آب بندی نما در بابلسر و جویبار استفاده نمی‌شود. تیم تخصصی ضدآب‌سازی نما در بابلسر و جویبار با استفاده از طناب و راپل تمام نقاط نمای ساختمان شما را آب‌بندی می‌کنند.

نحوه آب بندی نما در بابلسر و جویبار با طناب به این صورت است که طنابکار یا راپل کار به‌وسیله طناب‌های محکم و با استفاده از یک سری گیره از بام ساختمان آویزان می‌شوند و این قابلیت را دارند که به صورتی عرضی هم به کار آب‌بندی بپردازند. انجام این کار با طناب علاوه بر اینکه زمان کمتری به طول می‌انجامد، از هزینه‌های اضافی شما هم می‌کاهد.

عایق کاری نمای ساختمان در بابلسر و جویبار

انواع مختلفی از متریال و چسب‌های آب‌بندی با برندهای گوناگون در بازار موجود هستند که هرکدام کیفیتی متفاوت دارند. تیم تخصصی آب‌ بندی نما در بابلسر و جویبار با استفاده از بهترین کیفیت و برند از چسب‌های نانو، پلی‌اورتان و سیلیکونی اقدام به آب‌بندی انواع نماهای سنگی، آجری، سیمانی، کامپوزیت و شیشه‌ای می‌کنند.

از فواید آب‌بندی درست نما می‌توان به جلوگیری از اتلاف انرژی درون ساختمان، جلوگیری از سست‌شدن نمای سنگی، جلوگیری از شوره یا کپک‌زدن سنگ نما اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت آب بندی نما در بابلسر و جویبار با شماره‌های موجود در سایت با مشاورین مربوطه تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *